سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آیا ماندگاری تزریق ژل لب با سایر نقاط صورت متفاوت است؟

آماده سازی قبل از تزریق ژل لب

بیمارانی که قرار است تحت عمل تزریق ژل لب پوستی قرار گیرند، باید از داروهای رقیق کننده خون ، الکل، آسپرین یا ایبوپروفن و روغن ماهی چند روز یا حتی چند هفته قبل از درمان خودداری کنند تا از خطر عوارض جانبی احتمالی جلوگیری شود. در بیشتر موارد، قبل از تزریق آزمایش خاصی لازم نیست. اما ممکن است برخی افراد به مواد موجود در ژل حساسیت داشته باشند که باید قبل از تزریق تست انجام دهند. همچنین تزریق ژل به زنان باردار یا در دوران شیر دهی و یا افرادی که از مشکلات مربوط به لخته شدن خون، دیابت یا لوپوس رنج می­برند، هرگز توصیه نمی شود

اگر تصمیم به تقویت موقت لب گرفتید ، یک قرار ملاقات نگهداری را فراموش نکنید. دوره بین جلسات تزریق بستگی به دوام پرکننده پوستی دارد. بنابراین ، پرکننده های لب تا چه مدت دوام دارند؟ حتماً از پزشک خود بخواهید که در مورد چند مرتبه نیاز به معالجه درمانی بهتر فکر کند. جلسات پیگیری معمولاً کوتاهتر و ارزانتر است زیرا به مقدار کمتری از پرکننده احتیاج دارند.

در حالی که تزریق ژل گونه شامل یک روش غیر جراحی هستند ، ممکن است هنوز منجر به کبودی ملایم ، تورم ، حساسیت و قرمزی در اطراف محل تزریق شود. این عوارض جانبی غیر مضر اما موقت است و باید طی چند ساعت یا چند روز فروکش و ناپدید شود. اگر این اتفاق نیفتد ، حتماً با جراح پلاستیک خود تماس بگیرید تا عوارض بعد از درمان وجود داشته باشد که نیاز به توجه فوری و تخصصی آنها دارد یا خیر. در بیشتر موارد ، امور بسیار باورنکردنی پیش می روند و بیماران آماده هستند تا بلافاصله پس از عمل به زندگی روزمره خود بازگردند.

عوارض تزریق ژل لب

اگر تزریق ژل لب به طور صحیح انجام نشود، می‌تواند عوارض ناگواری با خود به همراه داشته بیاورد.

از جمله مهم‌ترین عوارض می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1.به وجود آمدن واکنش‌های آلرژیک

2.به وجود آمدن زخم در محل تزریق ژل

3.آسیب رسیدن به بافت لب

4.عفونت کردن محل تزریق

5.داشتن علائمی مانند تورم و کبودی

6.به وجود آمدن واکنش‌های آلرژیک

بروز این نوع عارضه از جمله عوارض خیلی نادر تزریق ژل به لب است اما در بعضی مواقع هم این مورد دیده شده است. واکنش آلرژیک بستگی به کیفیت ژل تزریقی دارد و در صورتی که کیفیت مناسب را نداشته باشند ممکن است این عارضه برایتان اتفاق بیافتد. اگر می‌خواهید دچار این نوع عارضه نشوید توصیه می‌کنیم که حتما نزد پزشکان معتبر بروید.

به وجود آمدن زخم در محل تزریق ژل

در صورتی که روال انجام کار به طور صحیحی انجام نشود، احتمالا زخم دچار زخم خواهد شد. همانطور که گفته شد ژل هایی که از موادی مانند اسید هیالورونیک ساخته شده‌اند و به خصوص اگر بیش از اندازه لازم، به لب تزریق شوند وارد منافذ پوست شده و در نتیجه  تولید کلاژن را در پوست محل تزریق دچار اختلال می‌کنند. نهایتا پوست خشک شده و زخم‌هایی در آن ناحیه ایجاد می‌شوند. گاهی هم در نتیجه‌ی تزریق بی اندازه یک ناهماهنگی در تولید کلاژن و الاستین پیش می‌آید و حتی ممکن است تولیدشان متوقف شود. در این حالت از تزریق ژل چانه پوست کاملا خشک شده و زخم‌های عمیقی در پوست به جا می‌گذارد.

هزینه تزریق ژل

تزریق ژل به لب یکی از بهترین راه‌های جوانسازی و زیباسازی برای بانوان است. این ژل‌ها معمولا شامل سه ماده طبیعی با نام کلاژن، هیدروکسی آپاتیت و هیالورونیک اسید هستند. این ژل ها یک وظیفه اصلی دارند که آن هم آبرسانی و جوانسازی است. سوالات زیادی در این مورد وجود دارد که یکی از این‌ها تزریق ژل به لب است. د ادامه به این مورد می پردازیم.

نوع ژل تزریق

ژل های تزریقی انواع مختلفی دارند از جمله می‌توان به ژل‌های رستیلن، ژوویدرم، اسکالپترا، هیلافرم و غیره اشاره کرد که هر یک ماندگاری خاص خود را دارند. ژل های رستیلن از مواد غیر حیوانی هستند و ماندگاری آن ها  6 تا 12 ماه است. ماندگاری ژل های ژوویدرم همچون رستیلن است و از 1تا 2سال ماندگاری دارد. به طور کلی می توان گفت هزینه تزریق ژل‌ خط خنده  بسته به نوعشان متغیر است و برای هر شخص نسبت به دیگری متفاوت است.

تاثیر میزان تزریق در  هزینه تزریق ژل

از مهم‌ترین عوامل تاثیرگذار بر تعیین قیمت ژل‌های تزریقی، میزان موادی است که برا ی تزریق لازم است. برای مثال لب‌ها برای تزریق به میزان ژل زیادی احتیاج ندارند و معمولا یک سی سی برایش کافی است. اما برای مثال ناحیه گونه ها به خاطر وسعت محل تزریق به ژل بیشتری نیاز دارند. بنابراین میزان تزریق ژل با قیمت تزریق آن رابطه مستقیمی دارد. زیرا پزشک مجبور می‌شود زمان بیشتری برای تزریق بگذارد و دستمزد بالاتری هم دریافت می کند و مواد بیشتری نیز استفاده می‌شود.